Get Adobe Flash player

Pianino w każdym domu

Nordea Bank Polska zaangażował się w akcję propagowania gry na instrumentach wśród młodych Polaków. Akcję zorganizowała YAMAHA - firma, która ponad 125 lat produkuje instrumenty akustyczne.

YAMAHA przypomina, że w polskich domach szlacheckich i inteligenckich instrumenty muzyczne były powszechne. Warto do tego wrócić, ponieważ muzyka pozytywnie kształtuje rozwój młodych ludzi, uczy również koncentracji i wytrwałości.

 

Dlatego właśnie YAMAHA, wspólnie z Nordea Bank Polska przygotowała specjalną ofertę finansową. Polega ona na tym, że Klient, który zdecydowałby się na zakup wybranego modelu pianina lub fortepianu, może skorzystać z preferencyjnej pożyczki i nabyć instrument płacąc w 24 równych miesięcznych ratach dokładnie tyle, ile zapłaciłby gotówką jednorazowo. To prawdziwe raty 0%.

Ambasadorem przedsięwzięcia jest Grzegorz Turnau, który 16. października rozpoczął trasę koncertową. Artysta twierdzi, że prawdopodobnie nie byłby muzykiem, gdyby w jego domu rodzinnym nie było instrumentu.

Daily Finance popiera akcję. Muzyka nie zna podziałów, łamie bariery mentalne i językowe. Osobiście pochodzę z rodziny, w której pianino było, a mama, babcia i prababcia umiały grać, bo było to po prostu w dobrym tonie. Chcąc nie chcąc i ja skończyłem szkołę muzyczną. Ćwiczenia są żmudne i męczące zarówno dla dzieci jak i dla otoczenia, ale gdy dziś wszedłem do banku i zobaczyłem pianino Yamahy...

Warto było poświęcić 13 lat nauki.

 

Skontaktuj się z nami!

...